laikagumman

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Laika - 25 februari 2012 20:12

Vet ni vad jag ska äta till middag ikväll? Mhm, sushi. Det är verkligen en av mina favoriträtter. Jag har en stålkista som smälter ner det mesta. Makrill i tomatsås och tonfisk är också gott. Matte brukar säga att hon ska köpa kattmat till mig. Men hallå, jag äter faktiskt kött också, rå som tillagad. Ibland får jag dock vanlig hundmat och det smakar ju bra det med. Torrfoder har dom slutat ge mig för det har jag bojkottat! Jag svälter hellre än äter torrfoder, så det så. Får höra då och då att jag är lite envis men jag skulle nog hellre säga att jag vet vad det är jag vill! Nu kurrar magen...


Hoppas ni också får en god helgmiddag.

Smaklig måltid!


 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards