laikagumman

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Laika - 29 februari 2012 20:16


Kan ni gissa vad jag fick till middag idag? Mmm, köttfärssås. Ni kan nog ana hur mätt och belåten jag är nu. Till efterrätt kom det en liten godisbit med kycklingsmak. Verkligen smaskens, det måste jag säga.

När jag ser ut så här i skägget efter maten så brukar jag torka av mig på mattan, lite som snörullning fast inomhus liksom. Och skägg, kan man verkligen säga skägg på en dam? Jag vill då ha ett annat ord, men matte tycker skägg passar alldeles utmärkt. Hur som haver så är ialla fall skägget rent nu och bädden väntar. Måste låta maten sjunka så att jag orkar busa lite på kvällspromenaden. Man vet ju inte vilka vovvekompisar man kan träffa på.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards