laikagumman

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Laika - 3 mars 2012 19:27


Idag har det hänt grejer. Jag fick åka bilen hem till Sheela. När vi väl kom dit gick vi på promenad i den härliga vårluften och rätt var det var så hamnade vi i en djuraffär, kan ni tänka så trevligt. Jag ville få en massa godis men det fick bli ett nytt koppel. Det kändes helt okej ändå för jag fick nosa och träffa så många andra kompisar där inne.

När vi kom tillbaka lekte jag och Sheela på gården ett tag, mest för oss själva. Jag hittade en så perfekt liten kvist som jag kunde tugga sönder och Sheela, ja hon lekte med sitt däck.


 



 


Sheela ville att jag skulle se på när hon slet allt vad hon orkade med sitt däck och väluppfostrad som jag är så ställde jag självklart upp, i alla fall ett litet tag.


 


När vi kom in fick vi lite godis om vi satt fint och det var ju ingen match för någon utav oss.


 


Sen blev det vila för både mig och Sheela, så att de vuxna fick äta sin middag. I stora drag har jag haft en väldigt bra dag med massor utav skoj.


 

  

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards