laikagumman

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Laika - 5 mars 2012 20:06


Tidigt imorse blev jag väckt mitt i min skönhetssömn och blev kallad till hallen. Vi skulle ut. Väl ute började vi promenera mot parkeringen och sen satte vi oss i bilen och åkte iväg, ja hela vägen till en som heter ÅSa. Hon har ett ställe som heter Åsas hundvård och frisering i Tyresö. Där blev jag inlämnad och ni ser på bilden ovan vad som hände. Japp, där rök den vinterpälsen.


 


Jag älskar min nya skrud. Det är så skönt att vara kort i pälsen igen. Jag kan springa fritt i skogen utan att fastna i grenar och annat, jag kan äta köttfärssås utan att skägget blir alldeles smutsigt. Vad mer kan jag säga än att jag är supernöjd. Sen att jag blir så pjåskad med för att alla tycker jag blev så söt är ju hur kul som helst, till och med så att jag kan visa upp mig med lite konster alldeles utan belöning. På bilden nedan som jag bjuder på, kan ni se lite bättre hur jag är klippt. Nu längtar jag helt plötsligt till sommaren för den här friseringen är perfekt för allt mitt badande.


 


  

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards