laikagumman

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Laika - 25 mars 2012 13:59

Nu när det är fint väder såg jag till att få komma ut i skogen idag med. Det blev en liten kortare runda så jag passade på att springa av mig riktigt ordentligt.


 


I lördags var jag förresten hemma hos Sheela och hälsade på lite. Där finns ju en stor altan som jag älskar att sola på. Nu var det lite molnigt ute igår så det blev inte så mycket solande. Jag fick filosofera istället.


 


Så här kan man också ligga på altanen, helt perfekt för då ser jag ut på gatan och när folk går förbi med sina hundar. Ibland stryker några katter förbi, någon gång har jag sett en ekorre på tomten också. Kan vara riktigt spännande.


 


Matte ska vår och sommarstäda balkongen idag. Då kan jag snart sällskapa där ute också. Passar mig perfekt.



Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards