laikagumman

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Laika - 29 mars 2012 22:03


Ja, kan ni tänka att Sheela fick den fina äran att träffa mig idag också. Det är ju ett sådant skitväder ute för tillfället och det tilltalar inte mig det minsta lilla. Jag går bara ut när det absolut är nödvändigt. Annars ligger jag gärna inne och myser. Bilden ovan är en gammal bild men det är väl lite på det viset det såg ut även idag. Jag låg i Sheelas bädd och hon fick ta den lilla kantbiten som blev över. Men hon är ju så snäll och låter mig ligga precis som jag vill. Jag är ju ändå den äldsta och klokaste av oss två så det är mycket vist av henne att lyssna på mig.


När jag sen kom hem fick jag köttpirog till middag. Oj vad det smakade bra, det må jag säga. Efter en sådan middag behöver man inget annat än en massa magklappande från matte. Det är livet.

  

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards