laikagumman

Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

Va? Oj...

Av Laika - 30 mars 2012 20:47


Va? Ligger jag i vägen? Jaha... men jag tänkte bara att jag skulle bli lite kelad med. Inte meningen att liksom hamna på datorn så där, jag looovar... Nåväl, nu när jag ändå ligger här kan du väl klappa mig lite på magen?!


Ja, det är mitt fredagsmys ikväll, fick precis som jag ville, hihi.


God kväll på er!


    
 
Ludde

Ludde

30 mars 2012 21:20

Åh, lite fredagsklapp på magen låter jätteskönt! Husse krafsade igenom min päls nyss när jag låg framför teven, och det var inte så dumt... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

Laika

30 mars 2012 21:26

Nä, det är verkligen inte dumt. Hoppas du blir klappad på extra mycket nu när det är fredag :)Kramis

 
Aamor

Aamor

30 mars 2012 23:10

Ja det gäller att veta vad man vill och hur man ska få det!
Kela är gottigt!

Nospuss

http://aamor.bloggplatsen.se

Laika

31 mars 2012 16:59

Verkligen, och gos kan man ju inte få för mycket utav, så är det :)

 
Kasper

Kasper

31 mars 2012 00:17

Blev nog en hel del fredagsmys för din del, kan jag tänka. med den magen... ;)
Tur att jag också har en himla god och gosvänlig mage, för annars skulle jag bli avundsjuk.

http://kasperian2.blogspot.se

Laika

31 mars 2012 16:58

Gosvänliga magar är det bästa som finns. Jag fick en massa kel hela kvällen :o)

 
smulan

smulan

31 mars 2012 15:28

Du är smart du! Jag brukar somna framför datorn mest...

Trevlig lördag på dig!

http://smulansvarld.bloggplatsen.se

Laika

31 mars 2012 16:57

Man får ju passa på ;) Hoppas er helg också bli fin.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laika - 1 februari 2017 19:02


Ett sista inlägg   Matte talar   Pigg och glad, en fantastisk liten fröken. Med den största av personligheter placerad i denna lilla kropp. Att en så liten en på jorden kan sprida så mycket glädje, värma så många hjärtan och ge minnen som för...

Av Laika - 29 januari 2017 09:25


Helg, söndagmorgon. Nog borde man då väl få vila och bara vara precis där man är, hela dagen om så skulle vara. Nåväl, en morgonpromenad behöver man ju, men inte behövde jag ställas in i duschen efteråt i alla fall. Jag gäspade lite och tänkte att ...

Av Laika - 21 januari 2017 16:08


Vi är nog lite dagvilda för vi vet knappt vilken dag det är på veckan och när, men från att ha varit ute på isbanepromenad i isande kyla och med massor av snö, så har vi nyss kommit in från en långpromenad där det knappt finns någon snö kvar alls, ba...

Av Laika - 12 januari 2017 18:10


Jag håller på att lära upp Oscar så att han kan gå med mig i koppel i vår. Vi övar i hallen och jag förklarar för honom att den där knappen som sitter på handtaget inte är någon knapp att bry sig om, alltså inget man måste trycka in för att låsa kopp...

Av Laika - 5 januari 2017 17:34

Så var både jul och nyår förbi, och vi önskar er alla en god fortsättning på det nya året. Kvällen innan julafton, när Oscar hade somnat började matte och husse stöka lite. Paketen hamnade under granen (naturligtvis kom även tomten med paket under ...

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards