laikagumman

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Laika - 31 mars 2012 17:00

Jag ville inte alls vakna idag, för det är så här att när det regnar ute så slår dropparna mot fönsterrutorna och man kan även höra hur det droppar på fönsterblecken. Det är mycket tydliga tecken för att jag ska veta att man inte går ut då. Jag kan låtsassova hur bra som helst men trots det så blev jag utdragen idag.


Till min stora fasa så var det snöblandat regn, det var blött överallt och slaskigt. Vindarna var starka och detta kändes inte alls okej. Bäst att visa vart skåpet ska stå... Vad jag gjorde? Jo, jag gåvägrade. Vet inte husse bättre än att inte gå ut med mig i sådant väder så bjuder jag mer än gärna på en liten kamp. Jag kissade snabbt på gräset men sedan ville jag in medan husse blivit alldeles förvirrad för han började gå åt helt fel håll. Bestämd som jag är så fick vi till slut gå in, jag gav inte vika för för fem hundben.


Brrr, vart tog våren vägen??


 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards