laikagumman

Direktlänk till inlägg 1 april 2012

Kompisträff

Av Laika - 1 april 2012 19:33


Idag när jag gick ut träffade jag på två av mina vänner precis utanför porten, Ninjo och Kotten. Det fick bli en snabb hälsning för jag var tydligen på väg någonstans. När vi gick på gräset började jag spana lite. Längre bort var ju min kompis Nitro. Så roligt att vi fick leka lite.


 


Det snöade ute fast det störde inte mig så mycket, visst blev jag blöt om pälsen men jag hade ju roligt sällskap. Nitro är en jättebusig kille. Vi gick till rastgården och roade oss. Ser ni förresten gropen i bakgrunden? Nästan så att man kan tro att det är jag som grävt den, men så är inte fallet.


Till middag fick jag dessutom oxfilé och jag åt upp precis allting så nu kan man inte annat än bara ligga och njuta av resten av kvällen. Så nöjd jag är!



    
 
Ludde

Ludde

1 april 2012 22:10

Vilka trevliga polare du träffade. Hoppas fillebiffen smakade... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

Laika

2 april 2012 11:25

Ja, Nitro är en jättebra kompis. Man leker ju bäst med dom som är i ens egen storlek :) Biffen smakade jättebra, du kan bara ana hur mätt och trött jag blev efter den måltiden.

 
Kasper

Kasper

1 april 2012 23:19

Syns ju att ni är jättegoda kompisar (fast du är mycket sötare tycker jag).
Oxfilé!!?? Det tror jag minsann aldrig att MIN matte har bjudit mig på! Börjar inse att det är mycket här i livet som jag gått miste om.
Kanske ska söka mig en ny matte nånstans?

http://Kasperian2.blogspot.se

Laika

2 april 2012 11:22

Vi kanske skulle byta ett tag då? ;) Så jag kan få leka med dina katter lite :D

 
smulan

smulan

2 april 2012 09:13

Vilken vacker kompis du träffade på...man blir snudd på bländad av 2 såna skönheter på bild:)

Vov på dig!

http://smulansvarld.bloggplatsen.se

Laika

2 april 2012 11:19

Hihi, tack. Så söt du är. Och ja, Nitro är en riktigt fin kille :)

 
Aamor

Aamor

2 april 2012 19:51

Ha, är du en grävare? Det är inte jag men syrran är för hon gräver gärna ner sina saker, hihi!
Vad liten du ser ut brevid kompisen, hihi!

Nospuss

http://aamor.bloggplatsen.se

Laika

2 april 2012 20:32

Jag är en 10-poängare på att gräva. Fast matte skrattar alltid åt min grävstil för jag ligger på sidan och gräver :) Men det funkar bäst för mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laika - 1 februari 2017 19:02


Ett sista inlägg   Matte talar   Pigg och glad, en fantastisk liten fröken. Med den största av personligheter placerad i denna lilla kropp. Att en så liten en på jorden kan sprida så mycket glädje, värma så många hjärtan och ge minnen som för...

Av Laika - 29 januari 2017 09:25


Helg, söndagmorgon. Nog borde man då väl få vila och bara vara precis där man är, hela dagen om så skulle vara. Nåväl, en morgonpromenad behöver man ju, men inte behövde jag ställas in i duschen efteråt i alla fall. Jag gäspade lite och tänkte att ...

Av Laika - 21 januari 2017 16:08


Vi är nog lite dagvilda för vi vet knappt vilken dag det är på veckan och när, men från att ha varit ute på isbanepromenad i isande kyla och med massor av snö, så har vi nyss kommit in från en långpromenad där det knappt finns någon snö kvar alls, ba...

Av Laika - 12 januari 2017 18:10


Jag håller på att lära upp Oscar så att han kan gå med mig i koppel i vår. Vi övar i hallen och jag förklarar för honom att den där knappen som sitter på handtaget inte är någon knapp att bry sig om, alltså inget man måste trycka in för att låsa kopp...

Av Laika - 5 januari 2017 17:34

Så var både jul och nyår förbi, och vi önskar er alla en god fortsättning på det nya året. Kvällen innan julafton, när Oscar hade somnat började matte och husse stöka lite. Paketen hamnade under granen (naturligtvis kom även tomten med paket under ...

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards