laikagumman

Direktlänk till inlägg 3 april 2012

Lite lek bara...

Av Laika - 3 april 2012 22:06

Ja, inte var jag vidare pigg och lättväckt i morse i alla fall. Jag hade hoppat upp i någon annans bädd än min egen. Men vadå, jag har inget duntäcke i min bädd.


 


Men efter en stund när jag piggnat till fick jag gå min morgonpromenad. Då träffade jag på Chicko-killen. Det var länge sedan så jag blev jättelekig i hela kroppen. När vi sagt hej då fortsatte jag att bara studsa fram. Massor med lek och bus kände jag. Därför var det ju så passande att jag hittade en pinne i min smak.


 


Jag gnagade lite på den och ja... den kändes perfekt för att kastas med.


 


Kom igen då, jag är hur redo och fokuserad som helst!


Vilken härlig morgon med massor utav bus.

 
 
Ludde

Ludde

3 april 2012 22:26

Jo, det är klart att när man nu ändå vaknar, så är det väl lika bra att göra det ordentligt... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

Laika

3 april 2012 23:29

Ja, jag kom igång där riktigt ordentligt och det höll i sig hela dagen :)

 
Aamor

Aamor

4 april 2012 18:17

Har du inget duntäck i din säng? Det får du se till att tigga till dig, är inte mer än rätt att du ska ha ett sånt.
Jag har inget heller men jag vill inte ha nått säger matte men vad vet hon!

Nospuss

http://aamor.bloggplatsen.se

Laika

4 april 2012 19:43

Ibland tror dom att dom vet så mycket om oss och egentligen har de inte den blekaste aningen :) Men man älskar ju dom för att dom försöker, hihi.

 
Kasper

Kasper

4 april 2012 23:49

Lika bra att du inget eget duntäcke har, för nu har du ju nåt verkligt braigt att skylla på när du hoppar upp i nån annans säng!!

http://kasperian2.blogspot.se

Laika

5 april 2012 21:42

Där sa du något riktigt bra Kasper. Tror bestämt att jag inte ska be om ett eget duntäcke trots allt :)

 
smulan

smulan

5 april 2012 18:48

Såklart du ska ligga på goaste sängen! Får man inte eget duntäcke så är det inte mer än rätt,he he

/Smulan

http://smulansvarld.bloggplatsen.se

Laika

5 april 2012 21:41

Kan inte säga det bättre själv, Smulan :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laika - 1 februari 2017 19:02


Ett sista inlägg   Matte talar   Pigg och glad, en fantastisk liten fröken. Med den största av personligheter placerad i denna lilla kropp. Att en så liten en på jorden kan sprida så mycket glädje, värma så många hjärtan och ge minnen som för...

Av Laika - 29 januari 2017 09:25


Helg, söndagmorgon. Nog borde man då väl få vila och bara vara precis där man är, hela dagen om så skulle vara. Nåväl, en morgonpromenad behöver man ju, men inte behövde jag ställas in i duschen efteråt i alla fall. Jag gäspade lite och tänkte att ...

Av Laika - 21 januari 2017 16:08


Vi är nog lite dagvilda för vi vet knappt vilken dag det är på veckan och när, men från att ha varit ute på isbanepromenad i isande kyla och med massor av snö, så har vi nyss kommit in från en långpromenad där det knappt finns någon snö kvar alls, ba...

Av Laika - 12 januari 2017 18:10


Jag håller på att lära upp Oscar så att han kan gå med mig i koppel i vår. Vi övar i hallen och jag förklarar för honom att den där knappen som sitter på handtaget inte är någon knapp att bry sig om, alltså inget man måste trycka in för att låsa kopp...

Av Laika - 5 januari 2017 17:34

Så var både jul och nyår förbi, och vi önskar er alla en god fortsättning på det nya året. Kvällen innan julafton, när Oscar hade somnat började matte och husse stöka lite. Paketen hamnade under granen (naturligtvis kom även tomten med paket under ...

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards