laikagumman

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Laika - 17 april 2012 11:54

Min Sheela-kompis brukar alltid leta upp de största pinnarna i skogen att leka med och till mig kastar dom med småkvistar. För att visa att jag inte är så liten som dom tror att jag är, så visade jag dom att jag minsann också kan leka med stora pinnar. Den här videon är för visso från förra året, ungefär vid samma årstid som nu. Jag tyckte att det kunde vara passande att visa hur jag gör småflis av en stor nedfallen stam. Ni kan se hur jag nästan släpar med mig den stora stammen, men jag antog att den inte skulle få följa med hem så jag lekte bara med den i skogen. Vi småvovvar är ibland större än vad man kan tro! Det öronbedövande ljudet kommer från en å som forsar fram.


Klicka och titta  



 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards