laikagumman

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Laika - 18 april 2012 21:12

Nu ikväll gick jag på lite långprommis och till min glädje gick vi förbi min badplats som jag har. Det är en å som på sina ställen bildar både djupa och grunda områden där man kan bada och plaska. Med en liten snäll blick och lite svansvift bad jag om lov att få ta ett dopp. Båda sa okej, så det bar snabbt ner till vattnet.


 


Först en liten törstsläckare...

   

Sen blev det lite plask i vattnet. Gräva efter lite pinnar och springa runt lite.

 


Kolla här då, är det någon som kan se mig? Tycker jag hittade ett bra gömställe. Dessutom var det riktigt spännande där bakom stenen, lite trångt kanske för jag fick mer eller mindre backa ut.

 


Nu är vi inne igen och jag ska bara gosa resten av kvällen, ja bortsett från att vi ska ut en sista runda lite senare.

God kväll på er alla!



Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards