laikagumman

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Laika - 25 april 2012 10:45


Ibland kan väl våra tvåbenta ha en alldeles för hemskt tråkig vecka och den här veckan verkar vara en sådan vecka här i alla fall. Ingen kamera, inga bilder och jag som skulle kunna haft så mycket att visa. Jag har varit ute på promenader och på kvällarna får jag träffa min kompis Herkules när vi går kvällspromenaden tillsammans. Jag har busat med leksaker, varit kelen, ätit lite mera gräs och visat upp massor med meddelanden som andra vovvar lämnat till mig på stenar, träd, staket mm. Så min vecka har i alla fall inte varit hemsk och trist.


Och det bästa av allt, vet ni vad det är? Solen har börjat skina in i köket på morgonen och värmer upp golvet och då går jag ut i köket tidigt på morgonen, lägger mig i solen och värmer mig. Det är grejer det!

 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards