laikagumman

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Laika - 29 april 2012 12:34

Idag fick jag gå till skogen på morgonrundan, härligt. Där finns det så mycket att nosa på. På vägen dit finns en brunn som är ganska spännande.

 


Oj, det är så långt ner. Undrar vart den leder... Brunnen luktar ialla fall inte likadant som alla träd, stolpar och gräsplättar.

 


Vidare upp till min fina skog.

 


Där sprang jag omkring och kollade läget, lämnade lite meddelanden som någon kanske svarat på till nästa gång jag kommer till skogen.

 


Lunkar glatt fram genom skogens alla stigar. Ser ni förresten hur lång min päls börjar bli igen. Snart dags för en klippning tror jag bestämt. Jag hoppas då matte lämnar in mig för dom klipper snabbare än vad matte gör, hihi.

 


Nu ska jag slappna av lite, kanske andas lite mer frisk luft på balkongen. Sen ska jag se till att jag får gå på lite långprommis igen för det är ju så härligt väder. Solen värmer pälsen så skönt.

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards