laikagumman

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Laika - 30 april 2012 17:38

Jihaa... vi gick till skogen idag igen. När jag skymtade skogen tog jag till ett glatt språng. Bråttom hade jag så jag fick slå ihop två flugor i en smäll, springa till skogen och samtidigt sluta ögonen och sola nosen lite i det fina vädret.

    


Efter en stund i skogen kom vi till ett nedfallet träd och vad vore väl en skog utan lite nedfallna träd. Träd som legat ett tag och där barken börjat lossna lite. Det är just sådana träd  jag gillar att vässa tänderna på.

 


De fick snällt vänta på mig medan jag slet och hade mig. Men med tanke på det fina vädret kunde man varit ute hur länge som helst så jag tror inte att det gick någon nöd på dom när de fick vänta på mig. Jag lämnar ju aldrig ett arbete halvfärdigt.

 


Idag är det valborg och ikväll tänds det brasor lite överallt. Kankse får jag se någon brasa och käka lite korv.

Hoppas ni får en trevlig Valborgsmässoafton!





Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards