laikagumman

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Laika - 3 maj 2012 21:29

Man får passa på att vara ute och njuta av det fina vädret nu när matte säger att det ska börja regna och bli kyligt igen. Jag håller mina tassar för att det inte är sant. Ute i skogen fanns det som vanligt massor att titta och nosa på.

  


Till kvällen blev det middag som sig bör. Men... och då säger jag MEN när jag börjat äta så bara tog maten slut helt plötsligt. Jag hann ju knappt smaka vad det var jag åt. Vad mer fanns att göra än att strejka lite. Jag satt kvar vid min tomma tallrik och gav en blick som väl säger mer än tusen ord. "Jag är inte mätt, här sitter jag och hungrar ihjäl och min tallrik är tom" Mer mat, mer mat.... Men det kom ingen mer mat. Fick höra att jag ätit nog, men jag fick en tuggis i alla fall och det är ju alltid nåt även om jag inte är fullt nöjd. Nu blir det vila innan kvällsrundan.

Hoppas ni fått god kvällsmat och att ni är mätta i era magar!

 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards