laikagumman

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Laika - 13 maj 2012 12:30

Vad säger man om vädret som råder? Varannan dag sol, varannan dag regn... Idag hade jag turen med mig, solen sken på min päls. Bestämde mig mitt i promenaden för att hitta en bra gräsplätt där jag kunde sätta mig och sola lite.

 


Efter ett tag blev jag lite tung i frambenen så då kunde jag inget annat än att lägga mig ner i gräset. Oj så skönt det var.

 


Tjaa, när man ändå ligger ner i gräset, solen värmer pälsen och gräset doftar gott...

 

...vad passar väl bättre då än lite gräsrullning?


Efter ett tag ville matte och husse ut i skogen, men jag hade ju kunnat ligga där på gräset hela dagen. Fast jag måste erkänna att det var tur jag följde med dom till skogen. Det var minst lika roligt där som alla de andra gångerna.

 


Nu tycker matte att jag luktar gräs och skog... men vad kan hon förvänta sig? Det är ju sommar snart. Då kommer jag att lukta så varenda dag och det med basta!



Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards