laikagumman

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Laika - 18 maj 2012 17:45

Nu ska ni få höra något alldeles spektakulärt. Vi var ute i skogen och promenaerade, matte och husse gick långt framför mig och jag hamnade lite på efterslänten eftersom jag hade så många nya pee-mails att läsa. När jag var klar bestämde jag mig för att springa ikapp matte och husse. Då helst plötsligt dånar det och matte trodde det var någon som sköt med en smällare. Precis i samma stund kom jag springandes förbi både matte och husse. Det dom inte förstod var ju att det var jag som sprang snabbare än ljudets hastighet. Kan ni tänka vilken fart jag fick upp? Matte har en sportinställning på kameran och hann knäppa lite bilder. Kolla nedan och imponeras av min fart.


Jag tog den där kurvan som en formel1 bil.

 


 


 


Hoppas jag får gå den rundan snart igen för då ska jag ta den kurvan minst lika snabbt ännu en gång. Jag laddar...

  


Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards