laikagumman

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Laika - 2 juni 2012 14:16

Vad ska man säga, allt är ett enda elände, för att inte tala om detta väder alltså. Jag totalvägrade att vakna i morse men till slut tryckte det på så illa att jag fick inse att jag behövde gå ut. Regnet smattrar mot rutorna, det är kallt och blåsigt ute. Jag bet ihop och följde med matte ut. Snabbkiss på närmaste gräsmatta och sedan raka vägen in igen. Jag var fullt påklädd för att vara skyddad mot vädrets makter, men jag fick ändå matte att tycka synd om mig när vi kom in för jag frös så fruktansvärt. Har inte planerat att gå ut igen och är det någon som föreslår något sådant så tänker ialla fall inte jag lyssna. Jag tänker ligga bäddad så här hela dagen så det så! 

 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards