laikagumman

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Laika - 10 juni 2012 16:45

 

Det är soligt och fint ute idag, men vi har bara varit ute några korta rundor. Mig gör det absolut ingenting för jag ligger i famnen hos matte och blir klappad på magen. En riktig slappardag. Tror bestämt att jag ska ligga kvar hos matte hela dagen, speciellt som hon sitter parkerad framför tv:n och kollar på film och jag blir klappad och ännu mer klappad. Vi har bäddat ner oss i sängen och matte hade inte tänkt anstränga sig vidare mycket idag har hon sagt och det passar mig alldeles utmärkt.


 

Men vad nu då? Fotar du mig matte? Va, fotar du mig?

 

Jaha ja, precis som jag misstänkte. Några foton är helt okej, men det kostar extra i klapptid. Oj, en sån härligt skön slappardag jag har.


Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards