laikagumman

Alla inlägg den 29 juni 2012

???

Av Laika - 29 juni 2012 21:11

 

Men alltså, vad nu då? Matte har varit hemma med mig ett tag nu och helt plötsligt har hon slutat med det igen. Gillas inte. Hon säger att hon måste jobba, men att hon skulle vara hemma med mig varenda dag om hon bara kunde. Ja, det borde hon verkligen tycker jag. Imorse tog hon cykeln och jag blev alldeles till mig av glädje, men så fick jag inte följa med, hmpf... Jag gick med husse på promenad istället och sedan har jag gosat lite i gräset, myst i solen och på kvällen fick jag äntligen springa och möta matte. Nu är vi alla hemma, precis så som det ska vara. Det är fredag och då får man väl mysa till det lite extra, har fått en godispinne som jag burit till min bädd och den planerar jag att gå och äta nu, slurp.


Trevlig helg på er!

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards