laikagumman

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Laika - 30 juni 2012 20:24

Ja, morgonen bjöd bara på ruskväder och då tänkte matte att det kunde vara en helt perfekt dag att byta ut balkongens gröna matta mot finare golvplattor. Sagt och gjort började vi med det och som på beställning kom solen fram på en gång. Men det stoppade inte oss, vi fixade klart med golvet. Jag var med hela vägen och kollade så att alla plattor hamnade så som dom skulle.


Jag berömde matte lite och visade att jag var nöjd med det nya fina golvet.

 


Titta bara så bra man kan sitta på golvet och fundera på livets alla gåtor... 

 


Golvet på plats och allting är flyttat tillbaka där det ska stå. Tror vi alla är nöjda med dagens prestation. 

 



Vi invigde golvet med en middag på balkongen. Jag fick rostbiff med potatis och det måste jag säga smakade helt fantastiskt gott, och av en god och mättande middag blir man lite sömnig så vad passar väl bättre än en tupplur innan promenaden?   

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards