laikagumman

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Laika - 1 juli 2012 17:19

Matte är ju lite ledsen och tycker att saker är jobbiga för tillfället. Därför passade vi på att åka ut en sväng till skärgården idag för att skingra tankarna. Solen sken så fint till en början och vid lilla båthamnen är det grunt och som gjort för hundbad. Men idag kände jag att det var lite väl kallt. Solen hade ju hunnit försvinna och det enda jag kunde tänka mig var ett litet tassbad. Mycket uppfriskande.


Sedan dök det upp något helt annat och mycket mer spännande än att bada tassarna. Förvisso kom den en hundkompis som badade brevid mig men han var inte alls lika intressant som det jag fick syn på.

Lite pip pch lit gny men inte kom dom närmare för det och jag släpptes inte närmare heller fast jag demonstrativt visade vad jag ville. Istället fortsatte vi promenera och tog lite småpauser här och där för fotografering.


Jag satt och njöt i vindarna och tittade ut övet vattnet. Vilken tur att jag inte valde att simma ut för som dom där båtarna guppade i vattnet vill jag inte veta vad jag hade gjort. För övrigt ska jag rikta lite kritik mot husse som gjorde det finaste på bilden suddigt!


Vi fortsatte promenera upp för trappor och stigar. Oj så det fanns mycket att nosa på.

 



Lagom till det att vi var framme vid bilen igen började det att regna lite. Men jag kände mig klar och nöjd med dagens ävntyr, så passande. Nu ska jag inget annat än bara vila fram till middagen. Vilken bra söndag jag haft.



Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards