laikagumman

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Laika - 7 juli 2012 19:15

En sån dag, så trevligt jag haft det. Vaknade och fick komma ut på förmiddagen där jag snabbt upptäckte att det var väldigt varmt och härligt. När det är sånt väder ute brukar jag inte vilja gå så mycket som jag brukar vilja ligga i gräset och lata bort hela dagen. Därför tyckte matte att det kunde passa bra om jag fick komma till mina matteföräldrar och mattesyskon medan hon gjorde annat.


Där fick jag ligga ute i trädgården ett tag och njuta. Sedan blev jag och Sheela inkallade för matteföräldrarna skulle åka iväg en sväng och mattesyskonen fick ta hand om oss vovvar inomhus. Bara det att när jag blev inkallad från trädgården så sprang jag raka vägen ut på altanen istället. Och ja... där blev jag för dörren stängdes och de åkte iväg, hihi... ingen hade sett att jag smitit ut. Passade mig hur bra som helst för där låg jag och solade och latade mig bäst jag kunde. Sedan kom mattesyster och ropade på mig och Sheela och när jag inte kom fick de börja leta efter mig och sedan blev jag då hittat på altanen. Jag låtsades att jag var där ute för att jag skulle...ehh... ja, vakta hemmet, precis vakta hemmet. Efter det fick jag gå ut i trädgården igen. Tänk alltså så bra det blev för mig att jag fick vara ute hela eftermiddagen precis som jag ville. 


Ja, så här kan det se ut när jag njuter.


Och så snälla Sheela som sällskapade mig.

   



Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards