laikagumman

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Laika - 11 juli 2012 17:32

Idag laddar jag.... för i morgon ska jag hem till matteföräldrarna på lite egen semester. Då är det bäst att spara på energin lite så man vet att man orkar att busa med Sheela, tigga god mat och lite gottis, sola och lata i trädgården och kanske försöka rymma en och en annan gång.   

 


Jag ska få med mig lite blöt hundmat, som om matte skulle tro att jag tänker äta det när jag vet att mina matteföräldrar kan bjuda på så mycket godare saker. Bland annat brukar jag kunna få äta världens godaste pannkakor där, ja det är sant. Ibland orkar jag till och med äta två pannkakor, mums. Förutom mat så ska jag självfallet få med mig godis för det är trots allt det som är det viktigaste om jag själv får bestämma. Har försökt påvisa för matte att det är alldeles för lite gottis, men hon säger att det visst räcker så.


Det ska bli så härligt att få komma dit och kanske få hjälpa till att påta i trädgården. Ja, jag är jättebra på att gräva om jag får. Fast annars kan jag ju bara mysa lite och äta en godispinne ute i trädgården. Tror det låter mer passande för mig, det är ju trots allt min lilla semester.   


Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards