laikagumman

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Laika - 14 juli 2012 15:33

 

Ja, lite så här har det sett ut på min semester som jag hade från matte och husse. Oj, så dom har saknat mig.

Mattesyrran tog en del bilder men dom hamnade i fel filformat och matte lyckades inte få det att fungera så jag får väl berätta mer än visa bilder. 


Fast egentligen finns det väl inte så mycket att berätta mer än att jag varit ute, varit ute lite till och varit ute ännu mer. Jag har latat mig och gosat i gräset. Har tappat räkningen på alla bra gräsrullningar jag gjort. 


Jo, första kvällen fick jag sova i matteföräldrarnas sovrum men den andra natten blev jag bäddad på annat håll, mellan kök och vardagsrum. Ja, det påstods att jag snarkade och drömde så högt att de inte fick sömn... jag ställde mig naturligtvis helt frågande till detta och tyckte att ljuden måste ha kommit utifrån eller så. Fast inte sov jag sämre för att jag blev bäddad på annat håll. Jag kan sova överallt.  


Hör och häpna, ingen blöt hundmat kom med hem. Jag åt som jag skulle, fast jag fick ju smaka på annat gottit också. Antar att det var den friska semesterluften som gjorde mig så hungrig. Nu är jag ialla fall hemma igen och har gosat massor. Matte och husse var iväg på kryssning till Finland och de fick också sig en hel del frisk luft. Bland annat såg de en fin solnedgång. Det havet kanske man skulle ta sig ett dopp i fast jag misstänker att jag inte skulle bottna överallt och då kan jag ju inte springa och jaga pinnar, så vid närmare eftertanke är jag nog allt bra nöjd med mina badställen. Dom kan få ha den delen av havet för sig själva.   



Soliga kramar!




Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards