laikagumman

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Laika - 21 juli 2012 10:14

Igår fyllde mattes syster år, voff voff hurra. Vi åkte någon gång mitt på dagen till matteföräldrarna för att umgås och säga grattis. Mattemor var samtidigt barnvakt åt min absoluta favorittjej. Hon kammade mig och sedan fick jag ligga i hennes famn och bli klappad på magen, vilken gosestund alltså.


Sedan bjöds det på pannkakor till lunch. Mitt intresse visade jag genast genom att sätta mig brevid mattemor i köket samtidigt som hon stod och stekte pannkakorna. Jag fick en stor och mumsig pannkaka, för att senare på eftermiddagen få en pannkaka till, slurp. Jag säger ju att det där flickebarnet är min favorittjej, hon visste ju precis vad för mat jag ville kalasa på.


Vi gick på promenad och gosade lite i trädgården. Det var ju verkligen tur att vi hann göra allt detta för sedan öppnade himlen sig och det både regnade och haglade. Vi var inne resten av eftermiddagen och kvällen efter att alla samlats och kalasat mattesyster. En hundans trevlig dag! 

 


Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards