laikagumman

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Laika - 5 augusti 2012 18:21

Ja... vad ska man säga om sina mattar och hussar ibland? Här hade jag hoppat upp i sängen och låg där i godan ro tyckte jag och så kom matte och sa att jag skulle akta mig för det var dags att bädda rena lakan i sängen. Jag blev lite sur, för med eller utan lakan i sängen så låg jag faktiskt riktigt bra där jag låg. Husse kelade lite med mig i hopp om att jag skulle flytta på mig, men nej... inte den här gången.


Fast det var ju rätt skönt att bli kliad bakom öronen. Sedan frågar husse om jag ville ha lite godis och DET tackar jag ialla fall inte nej till. Så vi låg i sängen och jag blev matad med godisbitar. Det där kan jag helt klart vara med om varje dag, hela dagarna. Nåja, i vilket fall som helst fick jag till slut ialla fall flytta på mig så de rena lakanen kunde bäddas i sängen. 

 


Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards