laikagumman

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Laika - 10 augusti 2012 21:42

Ja, vad ska jag säga om detta egentligen. Här kommer jag och är hungrig mot kvällningen och ska få middag. Ser fram emot att få en god portion mat, men ack så jag bedrog mig. Rena rama tråkmaten som jag inte alls var sugen på att äta. Efter en stund var maten dock borta från tallriken och när matte kom för att duka undan så började hon skratta och så tog hon fram kameran. "Varför sitter du på tallriken Laika, har du sopat maten under mattan?"

 

Jag sitter på tallriken för att visa vad jag tyckte om maten helt enkelt, skitmat! Får man säga så? Jo, när man är sugen på en god stek och kanske potatis så här en fredag och så får jag bara blöt hundmat. Nej, nej... matte får bakläxa här. Imorgon ska jag få något smarrigt att äta har hon lovat! Vilken tur jag ändå har som har så förstående tvåbenta runt mig.

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards