laikagumman

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Laika - 9 september 2012 15:00

Matte och husse är båda lite småsjuka, det snörvlas och harklas här hemma. Deras sömn kunde dock inte stoppa mig imorse när jag vaknade. Jag började steppa och stampa i golvet, gny och springa lite fram och tillbaka. Sedan blev det bråttom ut. Matte trodde jag behövde göra nummer två, men allt jag ville var att smaska lite gräs. Jag hade inte ens bråttom att kissa. Förstår inte varför matte började sucka så dant, är man gräshungrig så är man. Nu tror hon att jag snart kommer att kräkas lite, hur kan hon tro det? Bara för att det hänt några gånger förut liksom, hihi.

Det gäller att hitta dom där riktigt fina grässtråna när man är sugen.


På onsdag har jag förresten fått en klipptid. Matte tycker att jag börjar bli lite för ruffsig i pälsen. Hon kammar och gör fint och så fort vi är klara så gnuggar och rullar jag mig på mattorna här hemma så ingen kan ana att jag nyss blivit ompysslad. Matte hann inte ens få ett foto på mig helt nykammad   

Nu ska jag bädda in mig lite i mattes täcke och gosa med henne ett tag. Husse är iväg och kommer hem om ett litet tag, kanske får jag lite gottis då? Hoppas, hoppas...  

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards