laikagumman

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Laika - 21 september 2012 20:47

Vet egentligen inte om man kan kalla det för dripp dropp där ute, jag kanske snarare ska säga att regnet öser ner som i ett vattenfall. I alla fall så tycker jag att det känns så. Varken vill eller behöver gå ut, eller ja... behöver och behöver, men det spelar ingen roll för jag håller mig ett tag till åtminstonde. 


Matte har gosat ner mig i pläden och där ligger jag bra. Hon tyckte allt bra synd om mig när hon frågade om vi skulle gå ut och jag började skaka och frysa. Ja, för er som inte vet så kan jag frysa på beställning. Matte kan fråga: "Laika fryser?" och då kan jag skaka lite om jag känner för det. Gör jag det, så är det också oerhört synd om mig och jag ska gärna ojas bort lite, hihi. Idag är en sådan dag, så att ligga nerbäddad i pläden är guld värt med ett väder som detta utanför fönstret. Matte har ingen kamera till hands för tillfället så jag bjuder på en gammal plädbild. 

 



Vi ska självklart ha lite fredagsmys ikväll. Matte har dukat fram lite ost som vi ska smaska på, oj oj så gott det ska bli. Babybel är min favoritost.

Trevlig fredagkväll på er!

 


Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards