laikagumman

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Laika - 13 oktober 2012 20:47


Idag blev jag väckt alldeles för tidigt, jag var så sömnig, så sömnig men matte bara tjatade om att jag skulle kliva ur bädden och följa med henne. Jag lyssnade inte på matte! Sedan böjde hon sig ner och tog upp mig i famnen och så gosade vi hela vägen till hallen. Där fick jag på mig kopplet och sedan bar det iväg.


Matte och husse har jobbat idag så jag har vaktat trädgården hos matteföräldrarna. Jag tyckte att jag kunde få vakta gräsmattan på andra sidan vägen också, som dock inte längre tillhör matteföräldrarna, men ändå. Behöver jag säga att jag var den enda att tycka på detta viset? Jag försökte smita iväg men blev påkommen båda gångerna så då var det lika bra att ge upp. Solen sken faktiskt skönt på matteföräldrarnas gräsmatta också så jag mös där ett tag. Sedan blev jag matad med god korv och mitt i allt så kom matte för att hämta mig. Oj så dagen gick fort.


Hemma fick jag kvällsmat och lite märgben, mums. (Den är för övrigt redan slut.)

Nu ska jag bara bli killad på magen fram till kvällsrundan.

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards