laikagumman

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Laika - 21 oktober 2012 13:06

Jag har återhämtat mig helt efter den ruskiga regnpromenaden. Matte tröstar mig och säger att vi ju knappt hann vara ute i fem minuter. Men för mig var det ialla fall fyra och en halv minut för mycket!

Söndagsvädret är mycket, mycket bättre. Det är förvisso blött ute men det regnar inte. Matte och jag har tagit en lugn promenad och jag har nosat och strosat fram och tillbaka. Vi passerade parkeringsplatsen och då blev jag tvungen att kika efter kisekatter. De brukar nämligen ligga under bilarna ibland, men den här gången fanns det inga katter där... till min besvikelse kanske jag ska tillägga. Fast för katterna var det säkert skönt, för det betyder att de sannolikt inte varit ute i regnet.


Med söndag och vardagen i hälarna ska vi bara passa på att mysa idag. Det tycker jag låter som en riktigt bra idé. Förhoppningsvis får jag en riktigt god söndagsmiddag också. Tror bestämt att jag ska ta en tupplur och drömma om en god stek. Förhoppningsvis får jag känna doften av en ganska snart.  

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards