laikagumman

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Laika - 31 oktober 2012 22:01

Vindarna har lagt sig och regnet har slutat ösa ner. Det betyder promenad. Jag har varit på flera rundor idag, ja som alla andra dagar men idag blev det inget gnäll från min sida, hihi. Vi gick till skogen och där är det ju alltid roligt. Som vanligt fick jag springa lös och längre bort träffade vi på en annan vovve, en liten valp. Den valpen gick lös men husse kopplade mig på en gång, hmpf. Matten till valpen sa åt valpen att den inte fick gå bort till mig, men jag såg ju hur mycket den ville det, så jag lockade lite på den. Ja, jag kan väl säga att alla fick det lite omständigt, bara för att jag inte ville vara lydig idag    

I övrigt så var promenaden spännande med massor av nyheter att läsa längs med vägen. Det blev en hel del zick zackande för att se till att jag inte skulle missa något spännande.

 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards