laikagumman

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Laika - 4 november 2012 15:40

Igår åkte vi iväg på finbesök till mina kompisar Dior och Dizzy. Lilla Dior är en Chihuahua och Dizzy är en kinesisk nakenhund. Men matte glömde ta bilder, så typiskt visst? Dior är knappa året gammal och hon är hur busig som helst. Jag fick knappt vara ensam en enda sekund, hon skulle hela tiden hacka på mig med nosen som en liten hackspett. Hon bet och slet i mina öron och lekte med min svans. Men jag är ju så snäll så jag lät henne hålla på. Jag blev bara lite arg en gång. När vi kom hem var jag hur trött som helst så min bädd fick ett ordentligt besök.

Nallen uppe till höger på bädden är min gosenalle som jag brukar leka med när jag ligger i bädden ibland, gärna efter en god middag. På tal om middag fick jag äta oxfilé igår och ikväll ska jag nog säga till att jag vill ha det igen.


Idag har förresten mina matteföräldrars vovve födelsedag, Sheela fyller sex år så vi har varit och grattat henne lite. Hon fick en påse Frolic av mig. I övrigt så har jag dragit med matte och husse på lite promenader, en sväng till skogen blev det så klart när jag fick bestämma. Hoppas ni haft en trevlig helg.

 




Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards