laikagumman

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Laika - 28 november 2012 17:00

Idag fortsätter vi med bokstavsutmaningen och det är dags för bokstaven D.

D som i Duscha.


Jag älskar att Duscha!

Vet ni att jag ibland går in i badrummet och sätter mig på badrumsmattan bredvid badkaret, piper lite och väntar på att jag ska få en dusch. Vattnet ska vara ganska varmt, annars fryser jag så att jag skakar och så måste jag gny och pipa så mycket innan matte höjer värmen fast hon har numer förstås lärt sig hur varmt vatten jag vill ha.


Ibland får jag bara en snabbdusch av labbarna när vi kommit in, ibland blir det en upptining när det bildats snöbollar i min päls på vintern och ibland blir det en heldusch. Då fönas och kammas jag alltid efteråt. Duscha är alltså rena rama mysstunden för mig. 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards