laikagumman

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Laika - 2 januari 2013 19:58

Lite grått och trist väder är det allt, men jag myser som vanligt på bästa sätt inne istället. Ut måste jag gå förr eller senare även om jag kinkar lite, och inte bara en gång utan FLERA gånger!! Kan ni förstå? När det är så regnigt? 

Vilken tur att matte och husse vet hur man ska bädda in mig på bästa sätt så att jag kan mysa ordentligt.


När jag låg där i bädden och funderade på lilla vovven Bacon som sprang bort i Småland fick jag samtidigt veta att hon hittats, två mil från sitt hem. Vilken lycka, så härligt. 

Ni ska få se en bild på Bacon, det är det enda jag sett av henne också, ja en bild alltså. Det är så här att hennes matte och husse bestämde sig för att köpa en hund av samma ras efter att de träffat mig, hihi. Så nu känner jag att det är viktigt att vi åker ner och hälsar på, kanske i sommar. Jag menar, visst har jag ett litet ansvar i det hela?


Så även om onsdagen var trist och grå så blev den ändå en lyckans dag.

En massa mys på er alla!  

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards