laikagumman

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Laika - 4 januari 2013 20:53

Fredag kväll och jag är hemma med matte. Husse är iväg och kommer hem på söndag vilket betyder att jag har en jättestor sänghalva att sova i, något jag tycker är mycket passande även om jag kommer att sakna husse lite.


När matte jobbade idag var jag hemma hos matteföräldrarna och gosade. Åt bland annat makrill i tomtasås och sov på en fårullspläd. Jag hade det så bra inne att mattebror fick bära ut mig på dagen för jag ville inte gå ut. Inte ens att Sheela gick ut hjälpte. För övrigt är jag mycket stolt över att ha lärt Sheela att man inte ska gå ut när det regnar. Mattemor tycker det är lite jobbigt med en så stor hund som ska streta emot varje gång man ska ut i regnet. Jag tänkte ju bara att Sheela är större och har då mer päls vilket gör henne mer blöt, så alltså borde det vara minst lika jobbigt för henne att vara ute i regnet som för mig, eller hur? Nåja, det där var för länge sedan.


Fredag var det ja och som varje fredag är det extra mycket mys som gäller och självklart någon godisbit också. Härligt och smaskigt.

 


Trevlig fredagkväll!

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards