laikagumman

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Laika - 8 januari 2013 16:24

Idag tog jag sovmorgon, en ordentlig sådan. Matte väckte mig runt elva-snåret och frågade om jag ville gå ut. Dock var jag tveksam till detta för det lät som att det regnade ute, men matte övertalade mig att det var snö och inte regn. Visst hade hon rätt när vi väl kom ut, det var snö... blötsnö. Fast hellre det än regn. Tur att jag inte har så lång päls nu för annars hade jag sett ut som en enda stor snöboll för oj vad snön ville fastna i min päls när vi var ute. Jag läste nyheterna, hälsade på Colliekompisarna Ninjo och Kotten som precis var på väg in, men jag sprang ikapp dom så dom inte skulle missa mig.


Annars har jag sovit och bara gosat mellan mina promenader. Man måste vila upp sig efter att ha vaknat tidigt samt varit barnvakt dagen innan. Här på bilden kan ni se hur utslagen jag varit idag. 

 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards