laikagumman

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Laika - 25 januari 2013 19:27

Det är kallt ute, riktigt kallt. Nästan så att bloggen fått bli en vädertjänst snarare än att jag berättar vad jag gjort. Ja, för det händer liksom inte vidare mycket för tillfället, kylan biter så hårt att ingen av oss vill vara ute och leka särskilt länge.


Matte har jobbat lite och husse hann inte komma hem innan matte åkte iväg så jag lovade att vakta hemmet den timmen det skulle ta innan husse kom hem. Jag ska i ärlighetens namn säga att jag somnade om för klockan var ju bara nio på morgonen. Vem orkar vakta då egentligen.


Jag har varit frusen idag, men det är ju inte så konstigt. Morgonens temperatur ute var kalla -20 grader. Då får man skaka sina pälsstrån lite. Som tur är har jag, eller ja... som tur är har matte och husse en värmefilt som jag mer än gärna lägger beslag på. Innbäddad i den är som en varm sommardag i gräset med solen som värmer. Tror bestämt att jag tänker tillbringa resten av kvällen på värmefilten med. Ha en skön helg allihopa!


    

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards