laikagumman

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Laika - 14 februari 2013 22:03

   Glad alla hjärtans dag önskar jag alla mina kära bloggvänner   


Jag blev väckt på tok för tidigt i morse, men inte ville jag väl missa att lämna av matte på hennes jobb och säga hej då till henne. Och så kom hon hem alldeles för sent för min smak dessutom, men det är visst så det är när man har en matte som är florist. Vissa dagar på året måste jag helt enkelt dela med mig av henne lite extra. Som tur är har jag ju även husse som kan ta hand om mig och det är just det han gjort idag. En massa mys och promenader i snön har det blivit. Till kvällen fick vi åka och hämta hem matte från jobbet igen, tjohooo...


När vi gått vår kvällspromenad fick jag en alla hjärtans dag-present av matte, en tjusig scarf som jag kan ha på mig när jag vill vara lite extra fin. Jag blev så glad över scarfen att jag mer än gärna poserade för lite bilder.  



Nu ska vi göra det enda rätta resten av kvällen- mysa ända fram till vi somnar.



Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards