laikagumman

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Laika - 19 februari 2013 17:21

Natten gick bra och jag har sovit gott trots tratten. Matte vågade inte låta mig sova utan den men nu under dagen har jag i alla fall sluppit den. Jag har min tröja på mig istället som täcker över såren. Dessutom har jag en tröja på mig när vi går ut, då blir jag ju smutsig på tröjan istället för direkt på magen. 


Under eftermiddagen var det lite återbesök hos vettisen. När jag kom dit hann jag nosa på två katter som också väntade på vettisen. Mina sår ser bra ut även om jag har ont. Effekterna från narkosen började släppa helt under eftermiddagen vilket gjorde mig jättefrusen. Jag skakade hela tiden och ville inget annat än att bara bli tyckt synd om. Vettisen gav mig lite starkare smärtstillande tabletter om jag skulle behöva.


Det var många som ojade sig och gullade med mig när jag skulle hem från vettisen. Då var väntrummet nästan fullt och alla tyckte jag var så söt i min tröja. Nu är vi hemma igen och jag vilar och blir omhändertagen på bästa sätt. Matte är ledig även idag och vi gosar precis hela tiden.


Jag har lite ork att se till att vi skriver på bloggen samt läser vad ni hittar på, även om matte kanske tyckte det var lite onödigt att jag skulle försöka sköta datorn själv, men det gäller ju att visa vad man vill även om man är lite slut i rutan.

 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards