laikagumman

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Laika - 21 februari 2013 19:44

Ja, mina dagar ser ganska så lika ut just nu. Bara massor utav vila, fast jag ska erkänna att promenaderna börjar bli lite längre nu för springet i benen börjar komma tillbaka. Mina nallar har däremot fått vila och får nog fortsätta vila några dagar till tror jag bestämt.


Bädden ni ser på bilden är den som står i sovrummet och i den blev jag nedbäddad när jag började frysa. Jag somnade och sov några timmar innan matte frågade om jag ville komma upp i sängen och sova. Upp med mattehissen så jag inte skulle få ont i magen eller kanske rent utav få såret att spricka upp vid ett eventuellt eget hopp. Kan ni tänka att det är hoppförbud så länge som nästan två veckor... Ja, vad händer sen då när jag får mattehiss-förbud? Undrar vilket som är jobbigast egentligen.

 


Natten till idag gick hur bra som helst. Matte blev inte stångad av tratten för jag slapp ha den på mig. Åh så härligt och oj vad jag sov gott och matte med för den delen. Ja, i alla fall så sov hon gott ända fram till tidig morgon då jag började tvätta på mitt ena bakben. Då satte hon sig upp i sängen lika snabbt som jag kan äta upp en godisbit. Hjärtat i halsgropen med rädsla för att jag pillade på mina stygn. Hur skulle matte kunna tro att jag skulle göra så? Jag riskerar ju inte att få använda tratten igen heller. Tokmatte!


Hoppas ni haft en lite mer fartfylld dag än lilla jag haft.

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards