laikagumman

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Laika - 23 februari 2013 20:23

Lördagkväll och nu är vi hemma igen. Jag fick åka hem till matteföräldrarna i morse för matte och husse behövde jobba. Där blev jag som vanligt behandlad som en prinsessa så jag mådde prima. Jag fick sova i mattesysters säng inbäddad så skönt man bara kan ligga. Den här bilden fick matte på sin mobil när hon jobbade. Gissa om hon blev avis? 


Jag har ju ätit lite halvdåligt dessa dagar för aptiten har verkligen inte varit den bästa men idag hände något. Jag tror att den där aptiten är på väg tillbaka. Hos matteföräldrarna blev jag matad med god köttfärssås och sedan fick jag en liten bit ost. När jag åkte hem i bilen åt jag en godispinne som legat i bilen sedan morgonens vägran att äta. Matte är mer än nöjd över mitt matintag idag, även om den inte är lika glupsk, erhm... matglad, även om den inte är lika matglad som vanligt.


Såret från livmodernoperationen läker bra, däremot ser det ut lite si så där med såret från juveroperationen. Jag är jätteduktig utan tratt, men mina bakben är inte lika duktiga. Dom har kliat på det här ena såret så det är lite blodigt och dant. Därför ser jag nu ut som följer:


Lite lätt förnärmad över att ha blivit inlindad i bandage och gasbinda tog matte alltså det här kortet på mig, men nu är såret täckt och skyddat från mina bakben så att det får läka ifred. Jag får vädra såret lite då och då, men på natten måste jag numer se ut som en grön mumie... 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards