laikagumman

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Laika - 6 mars 2013 17:45

Tänk er följande scenario: Nytvättade kläder som läggs i en hög på sängen för att de sedan ska vikas in i garderoben, men blir liggande ett tag. Ja, behöver jag egentligen säga mer om vad som hände? Jag blev prinsessan på ärten helt enkelt, fast det saknades en ärta och hade jag fått välja så hade jag nog valt en köttbulle istället. Man kan ju bädda in sig hur bra som helst i alla dessa lager av kläder som ligger. Som korvbiten över leverpastejen fanns där en mjuk pläd som jag kunde vila huvudet på. Ja, jag har då ingenting emot tvättdagar även om det finns andra familjemedlemmar som tycker det är lite trist.

 


Min mage är fortfarande pälsfri, i vanliga fall växer min päls som ogräs men inte nu minsann när jag behöver det. Vem vill ha en bar mage på vintern? Så här bar mage har jag inte ens på sommaren, men såren läker jättebra. Jag har bara en liten sårskorpa kvar på det ena såret och det kliar inte ens. Jag får gå på hur långa promenader jag vill nu, dock får jag fortfarande avvakta med alla dessa stora hopp som jag brukar göra upp och ner från soffan till exempel, men det går så bra med mattehissen, alltid felfri. Tror närmare bestämt att jag ska åka ner en våning nu, till markplan och gå och leta efter min godispinne som jag har liggandes någonstans på mattan.

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards