laikagumman

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Laika - 14 mars 2013 19:51

Morgonstund har guld i mund sägs det, och förvisso var det mysigt att vakna och gosa lite med matte men jag bara orkade inte för allt i världen följa med ut på promenad. Jag sa till husse som skulle vara hemma med mig, att vi skulle fortsätta sova och så kunde matte få åka till jobbet. Det tyckte han var en bra idé, så vi fortsatte att slappa och gosa en bra stund efter att matte åkt och jobbat.


När vi till slut tog oss ut på promenad sken solen, men attans vad kallt det ska vara. Vädersidorna på nätet hotar med mer snö. Jag som vill börja gräsrulla. Min mage är fortfarande alldeles för bar för att gilla den här kylan, men ni ska få se hur fint min mage läkt. Man kan knappt se att jag blivit opererad. Det kräver väl en godisbit som firande tycker jag.



Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards