laikagumman

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Laika - 30 mars 2013 16:34

Idag, äntligen fick jag mitt påskägg. Som jag väntat, som det doftat gott om det, som jag varit nyfiken... men nu är väntan äntligen över, nyfikenheten stillad och godissuget över. Eller nej, nu skojade jag... Godissug kan ju aldrig försvinna. Det får alltid plats med en eller två godisar i min mage.


Matte satte ner mitt påskägg och önskade Glad Påsk. 


Det här kan ju jag för jag har öppnat så många påskägg i mina dagar.

 


Hallåååå... är mitt påskägg tomt?

 


Nej, vilken tur... Det låg godisar i det. Tänkte väl, så fel kunde jag ju inte nosat. Jag åt upp två av godispinnarna och lämnade dom gröna. Typiskt sa matte. De är ju bra för tänderna och per automatik så är dom ju inte lika goda då. 


Glad Påsk på er!

Hoppas att ni fått lite påskgodis i era magar och kanske till och med öppnat egna påskägg.   

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Skapa flashcards