laikagumman

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Laika - 1 april 2013 18:02

Att vara hund är inte bara latgöra, man ska se till att ens matte och husse kommer ut och får frisk och att de till exempel lagar mat som man själv vill äta. Idag åkte snabeldraken fram och det blev fixat och donat överallt. Till och med mattes och husses lakan blev bäddade och iordninggjorda. Medan snabeldraken gled fram över golven passade jag på att visa att jag också kunde genomföra hårt arbete. Den innan så fint bäddade sängen såg ut på detta vis när jag var klar med den:


Vad mer kan jag säga än att hårt arbete lönar sig? Det tar tid att bädda på det viset, man måste liksom provligga då och då så man vet om det är tillräckligt bra bäddat. När jag var klar lade jag mig ner och njöt av min fina bäddning. Matte var av annan åsikt, bara för att hon gillar platta lakan, men efter det hårda arbetet tänker jag inte flytta på mig på ett bra tag... kankse om det börjar dofta god middag förstås.

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards