laikagumman

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Laika - 15 april 2013 14:10

Raindrops keep falling on my head... och hur gärna jag än vill att det ska sluta så gör det inte det. Jag sov ända in i det längsta och inte ens när matte frågade om vi skulle ut hade jag någon lust att ge det där vädret en chans. Dock kom vi ut till slut fast jag visade precis hela tiden vad jag tyckte. Gick absolut inte fler steg än nödvändigt. Det blev alltså ingen solskenspromenad, utan bara närmsta gräsmatta och snabbt, snabbt in igen.


Pelargonerna som matte kom hem med i går ställde hon ut på den inglasade balkongen efter att ha fixat till dom lite. Jag var med hela tiden och väntade på att kanske få gräva lite i jorden, men matte tyckte att jag fick hålla mig till att gräva i jorden utomhus. Varför skulle det inte lämpa sig att göra det inomhus? Förstår inte riktigt hur hon tänkte där. 


Nåja jag har en hel dag på mig att ligga och fundera och tänka, en regnig dag som denna. 

 

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards