laikagumman

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Laika - 30 april 2013 18:15

Ikväll är det valborg och brasorna ska tändas. Det betyder att det blir så där härligt varmt och gott att vara i närheten av en sådan brasa och att det finns massor med människor att hälsa på. Fast vi brukar inte alltid gå till brasorna, för jag blir ju så liten i mängden att alla inte alltid ser mig, vilket ju är förargligt tycker jag med tanke på hur många det finns att hälsa på under en sådan tillställning.


En dag som denna har jag i alla fall fått äta en riktig kalasmiddag, köttfärs med äggula.

 


När man äter så gott är det riktigt härligt att gos-torka sig efter maten.


När jag var klar tittade jag upp på matte med ett leende, sååå mätt och belåten.


Den här kvällen kan ju inte bli så mycket bättre       

Presentation


Det här är jag, Laika. Välkomna till min blogg och min vardag som en pigg gammeltant. Vill du veta mer om mig? Välkommen att läsa min presentation.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer


Ovido - Quiz & Flashcards